Sveicieni! ŠOREIZ - ar dziesmu par eglītes daiļumu gan ziemā, gan vasarā.
Ar vairākiem pantiņiem.
Cik daudz mēs katrs ļaujamies iedziļināties vārdos, kurus izrunājam vai dziedam? Piemēram , par dziesmoto – "Reiz mežā dzima eglīte…", kura kļuvusi savā ziņā par folkloras daļu latviešu ziemas norišu rituālu apcerē.
Bet , ja daiļā eglīte ir jāvizualizē? Katrs no Jums to saskatītu un attēlotu citādāku gan grafiskā, gan gleznieciskā, gan telpiskā izpratnē.
16. janvāra rīta cēlienā arī Jūsu atvasīte - katra citādākā rokrakstā- mēģināja uzzīmēt eglītes skujiņas rakstu . Eglītes skujiņas struktūra un ritmiskais zīmējums (kuru bērni vēroja no īstiem eglīšu zariņiem un sagatavotiem vizuāliem piemēriem), ir pamatā rakstu zīmju un ornamentu semantikas izpratnei. Par simbolu un ornamentu valodas izcelsmi un izpratni, mūsuprāt, ir vērts uzsākt sarunu ar bērnu jau agrīnā vecumā.
Šāda veida treniņš veicina bērna individualitātes attīstību. Dabas studiju, tātad, pirmavota izpētes nozīmība, ir svarīga, lai veidotos Personība gan savas domas pamatojumā, gan pastāvīgu lēmumu pieņemšanā.
Uzsāktajam uzdevumam ir trīs apmācību posmi:
- 16.01. – egles zara struktūras pētījums un ornamenta veidojums grātazīmes formā,
- 23.01. – ģeometrisko formu studija egles zaru un silueta zīmējumā. Egles silueta veidošana- finiera figurālā zāģēšana. Telpiskas egles veidošana un egles nozīmē kopīgājā ekosistēmā . Kam egle ir mājvieta un patvērums?
- 30.01. - egles sakņu veidošana no plastiska materiāla un egles kā telpiskā obljekta izveidošana.
Lai mūsu domu egles zaļo un kuplo!
Ar cieņu
URK organizatoru vārdā
![](http://rasaskrasas.lv/sites/default/files/citi_pasakumi/img_4619_copy.jpg)